Damer

Tyra Tour begynner denne uken

Delta og vinn!!

- Tyra Tour begynner denne uken
- Du kan spille alle dager fra mandag til og med torsdag.
- 2 klasser; klubbhandicap og etablert handicap
- Du betaler første gang du spiller kr 200,- i proshoppen. Beløpet dekker hele sesongen. (Damer fra andre klubber kan delta, da kommer medlem/gjest greenfee i tillegg pr. gang).

- Du bestemmer selv starttid (forutsatt at det er ledig:). Det gjør du enklest i GolfBox eller du kan ringe proshop. Fint om du også går inn på klubbturneringer og registrerer deg på Tyra Tour samme dato. Evnt kan du også be proshop gjøre det før du starter.

- Etter runden fyller du ut scorecard med ditt navn (blokkbokstaver) og medl.nr. Husk at du og markøren signerer kortet.
- Kortet leveres i proshop når de har åpent og legges i kassen for scorekort, eller brevsprekken i døren, utenfor når lukket.
- Damekomiteen og proshoppen sørger for registrering av resultatene.

Siste onsdag i måneden blir det en sammenkomst i klubbhuset kl. 17 hvor månedens Tyra blir kåret.

Vi håper du i løpet av sesongen vil bli  kjent med enda flere hyggelige golfdamer og -
i slutten av av september inviterer damekomiteen til avslutning og premiedryss!

HAPPY GOLFING!
Damekomiteen