Forhåndssalg av gjestegreenfee billetter har begynt.

Publisert: 19. april 2014  av Adm.

Spill med dine venner på Tyrifjord. Forhåndssalget av gjestegreenfee har begynt - kjøp gjestegreenfee billetter fra kr 350 frem til 1. mai.

Spill med dine venner på Tyrifjord!

Kjøp greenfee billetter fra kr 350 frem til 1. mai.

Tyrifjord Golfklubb tilbyr aktive medlemmer (medl.nr. 13-1 13-3999) å kjøpe gjestegreenfeebilletter fra kr 350/stk og billettsalget varer frem til 1. mai.

1 - 10 billetter - kr400/stk
11 - 20 billetter - kr350/stk

Fremgangsmåte
Billettene må kjøpes innen 1. mai. For å kunne kjøpe gjestegreenfee billetter må du som er aktivt medlem kontakte administrasjonen via epost til post@tyrifjord-golfklubb.no med det antall billetter du ønsker å kjøpe (max. 20 stk). Billettene klargjøres deretter og må hentes i proshopen innen 1. juni.

Betingelser
Forhåndssalget av gjestegreenfee gjelder kun for aktive medlemmer (medl.nr. 13-1 13-3999) i Tyrifjord Golfklubb.
Max. 20 billetter per aktivt medlem.
Billettene merkes med kjøpers navn og kan kun benyttes når gjest spiller sammen med det aktive medlemmet (billettkjøper).
Billettene gjelder kun for sesong 2014 og ubenyttede billetter refunderes ikke.
Til sammenlikning så betaler medlemmers gjester kr 450/550 i gjestegreenfee i sesongen.

Kun bestilling av billetter via e-post
Billettene kan kun bestilles ved å sende en e-post til post@tyrifjord-golfklubb.no.
Husk å spesifisere det antall billetter du ønsker.
Billettene må da hentes i proshop innen 1. juni.

Happy Golfing

Tyrifjord Golfklubb