Velkommen til ny sesong og åpningsturneringen 2014.

Publisert: 20. april 2014  av Adm.

Tyrifjord Golfklubb inviterer til åpningsturnering på Storøya, søndag 4.mai, med shotgun-start klokken 09:00.

SPILLEFORMAT
Spilleformatet i år er Scramble og vi har plass til 88 spillere med først-til-mølla prinsippet. Det vil bli premiering til de tre beste lagene og i tillegg vil vi ha «closest to pin» på alle par 3 hullene. Man kan enten melde på et helt lag eller melde seg på som singel spiller. Da setter vi sammen lagene.

PÅMELDING
Påmelding er åpen i Golfbox eller via proshop. For å gjøre registrering på turneringsdagen enklere, har vi forhåndsbetaling av startkontingent i Golfbox eller i pro shop, når du melder på deg eller ditt lag. Prisen for deltagelse er kr 200,- per spiller som inkluderer lunsj etter turneringen og i tillegg får du godt humør og forhåpentlig flott vær på en flott bane

Vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta på åpningsturneringen i år.

ÅPNINGSTURNERING:
Det spilles som en 4 manns scramble i en samlet klasse for lag.
Hvert lag skal sammensettes av 4 deltagere.
Laget spiller på 10% av samlet hcp.
Hver spiller må ha 3 tellende utslag.
Ballen plasseres innenfor en køllelengde fra ballen som velges over hele banen.
Valgfri spillerekkefølge innenfor laget.
Premier til de 3 beste lagene
Premieutdeling innen 30 min etter siste laget kommer inn.

Happy Golfing
TYGK