Tyrifjord og Callaway tilbyr gratis junior golf!

Publisert: 29. juni 2014  av Adm.

Tyrifjord Golfklubb er stolte av å tilby gratis junior golf i samarbeid med Callaway Golf Norge. Alle juniorer er velkomne - spill på NM 2014 banen helt gratis i juli måneden.

- Derek Crawford (daglig leder, TYGK) og Henrik Spørk (salgssjef, Callaway Golf Norge)

Callaway Golf Norge sponser alle juniorer (18 år eller yngre) med ubegrenset gratis greenfee i hele juli på årets NM  bane - Tyrifjord GK

«Vi i Callaway Golf Norge har alltid hatt et stort fokus på juniorgolf. Vi har gjennom flere år sponset  junior/elite projekter som blant annet Junior-rom, turneringer, premier & ikke minst utstyrskontrakter for spillere som satser på å få en karriære ut av golfen. Vi tar nå steget videre og sponser alle juniorgolfere (18 år eller yngre) med ubegrenset gratis greenfee på Tyrifjord GK som har fantastiske forhold iår.  Det passer veldig bra siden de   er arrangør for Norgesmesterskapet 2014. Vi gleder oss veldig til å se resultatet, og håper så mange så mulig benytter seg av dette tilbudet. Vi har mange spennende planer rundt juniorsatsing i årene som kommer, så dette er bare begjynnelsen på noe vi håper setter igang interessen hos flere unge golfere. Velkommen til Tyrifjord GK - NM banen 2014!

-  Henrik Spørck, Salgsjef Callaway Norge

Fremtiden for golf kan bli funnet i den neste generasjonen av golfere. Tyrifjord Golfklubb er stolte av å tilby gratis junior golf i samarbeid med Callaway Golf Norge. Alle juniorer er velkomne - varm opp på vår Callaway Driving Range og spill på NM 2014 banen helt gratis i juli måneden.

Spill bedre golf - spill mer golf!

Happy Golfing
TYGK