Klare for Sør-Afrika

Publisert: 28. september 2014  av Anne Jørgensen

Finn Kristiansen og Tone Wiksten er klare for Fancourt i Sør-Afrika etter dagens finale og trekning av årets Fancourt Mixed-turnering.

Tone Wiksten og Finn Kristiansen skal til Fancourt i Sør-Afrika etter å ha vunnet Fancourt Mixed 2014.

Spenningen var stor på terrassen på klubbhuset i kveld da vinner av årets Fancourt Mixed skulle trekkes.

Premien var en ukes opphold på vakre Fancourt, midt i Sør-Afrikas Garden Route! Derfor var dagen i dag enda viktigere enn innspurten på Ryder Cup for deltagerne på Storøya.

Det var Sidsel Brenden Solberg og Ole Martin Solberg som stakk av med mest poeng på dagens Fancourt-runde. De vartet opp med 45 poeng etter dagens Fourball fra rød.

Den store premien, som alle har ventet på gjennom hele sesongen ble trukket med loddtrekning av Svein Eng, som også ble trukket ut til å trekke ut vinnerloddet.

Finn Kristiansen og Tone WIksted var strålende fornøyd over å få muligheten til å spille golf på Fancourt og oppleve Sør-Afrika.

Tyrifjord Golfklubb ønsker god tur!