Ta din bedrift til Tyrifjord!

Publisert: 1. februar 2015  av Adm.

Introduser en bedrift til Tyrifjord og vinn gratis golfopphold i Skottland for 4 personer...

Klubbens økonomi er basert på medlemsavgifter, gjeste greenfee og bedriftspartnere.

Bedriftsturneringer og bedriftsgolf på banen, skaper nødvendig inntekt for Tyrifjord golfklubb i tillegg til å være en viktig inntektskilde for vår proshop og cafe. Målet med 'Introduser en bedrift til Tyrifjord' er å engasjere flere bedrifter i golf og skaffe mer inntekter til klubben vår.

Alle medlemmer på Tyrifjord er tjent med at bedrifter velger Storøya som arena for sin golfsatsing og det er mange golfklubber som kjemper om de samme bedrifter.

Tyrifjord er kjent for å ha de beste bedriftsarrangementene i Golf Norge, og vi er sikre på at vi kan skreddersy et unikt opplegg for enhver bedrift. Vi har mange gode referanser fra eksisterende samarbeidspartnere, og de som har vært hos oss tidligere.

Med våre mange ulike løsninger, er vi sikre på å kunne finne en passende pakke for nettopp din bedrift/arbeidsgiver!

Det eneste du trenger å gjøre er å introdusere Tyrifjord Golfklubb til en bedrift du kjenner eller jobber i. Hvis du sende oss navn, telefonnummer og e-postadressen til beslutningstakeren i bedriften, er du med i trekningen om et golfopphold i Skottland for fire personer.

Premie

scotland.home.of.golf 2

5 netter med B&B og golf for 4 personer!.

The Green Hotel Golf & Leisure Resort i vakre Kinross ligger bare noen minutter fra Gleneagles og St Andrews og med 36 hull er et fantastisk sted for en golfferie. Premien er gyldig til 30. juni 2015

Mer informasjon om The Green Hotel Golf & Leisure Resort finner du her…http://www.green-hotel.com.

Frist for å sende oss navn, telefonnummer og e-postadressen til beslutningstakeren i bedriften er 1. april.

Kontakt Derek@tyrifjord-golfklubb.no eller Bente@tyrifjord-golfklubb.no hvis du har spørsmål.

Happy Golfing
TYGK