Norges Cup på Tyrifjord 6-7. juni

Publisert: 12. april 2015  av Adm.

Klubben trenger frivillig til NorgesCup

Frivillige til Norges Cup på Tyrifjord 6-7. juni

Norgescup er det øverste turneringsnivået i Norge for både kvinnelige og mannlige elitespillere, og inkluderer Norgesmesterskapet og profesjonelle turneringer for damer og herrer. Målsetningen med Norgescup er å tilby elitespillere turneringer på et høyt nivå, slik at de får nødvendig erfaring for å kunne slå gjennom på et høyere internasjonalt nivå.
     Turneringen blir avholdt fra 6-7. juni og vi trenger cirka 30 frivillige vakter per dag i tillegg til ansatte for å kunne gjennomføre denne på en profesjonell måte. Vi trenger hjelp til å utføre oppgaver som for eksempel startere, forecaddier, scoremottak på banen, rangevakter, raking av bunkere, servering i cafeen og personer i frie roller som kan utføre oppgaver ved behov.

Kan du hjelpe oss med en eller flere av disse oppgavene?

Tyrifjord er kjent for å være en meget god arrangør av større turneringer, og vi skal sammen gjøre Norges Cup til nok en stor turneringsopplevelse. Det betyr enormt mye for Tyrifjords posisjon som en topp klubb I Norge.

Ta del i en spennende opplevelse, og send din påmelding som funksjonær til post@tyrifjord-golfklubb.noAlle frivillige får mat og drikke dekket av klubben.

Vi ser frem til å jobbe sammen med både nye og erfarne frivillige disse dagene i sommeren! På forhånd takk for din deltakelse!

Vi ses på banen!

Happy Golfing