Velkommen til barnegolf

Publisert: 13. april 2015  av Adm.

Påmelding her - vi har begrenset plass! Første treningskveld er Mandag 4. mai kl. 17:00 – 18:00.

tygk.logo.clear background
                       VELKOMMEN TIL BARNEGOLF

Påmelding her - vi har begrenset plass!

Første treningskveld er Mandag 4. mai kl. 17:00 – 18:00.

De siste års trening og lek med golf for barn er nå en suksess. Det er stor interesse for golfsporten blant barna som deltar. Holeværingen IL har dannet en egen golf- barnegruppe (ILH Golf) som samarbeider med Tyrifjord golfklubb i alderen 6 tom 12, ved kapasitet vil det også være mulig for barn/søsken fra 4 år å delta.

Ved påmelding av barn fra 4 tom 6 år betinger det at foreldre er med å leder barna gjennom aktivitetene.
Opplegget for de minste barna er ikke ferdig kartlagt, men vil være en god blanding av golf og all idrett inspirert trening.

Hole har en av landets flotteste golfanlegg. Det er plass til mange flere Holeværinger på denne banen. ILH Golf fortsetter vårt arbeid med å gjøre golf mer tilgjengelig for alle barn i kommunen.

Første treningskveld er Man 4. Mai kl. 17:00 – 18:00. Alle aldre møter samtidig til et lite infomøte i klubbhuset på Tyrifjord Golfklubb før treningens oppstart samme dag. Det vil i år bli lagt vekt på inndeling etter alder og erfaring slik at vi på den måten prøver å tilrettelegge treningen etter barnets nivå.

Pris pr. semester vår/høst er kr. 500,- pr. deltaker, ( - søskenmoderasjon a`kr 200), som kan trekkes av fra deltakeravgiften.

Det vil i år være mulig å forhåndspåmelde seg ved å reservere seg plass, da det i år vil være begrensede plasser i forhold til antall trenere for å sikre ett godt treningsopplegg. Plassen kan også sikres ved. forhåndsbetaling. Ref. påmeldingsskjema som danner grunnlag for betaling via bankterminal i proshop på Tyrifjord Golfklubb.
Det kan bestilles mat i kaféen før trening for hele familien dersom dette er ønskelig.

“Golf Summer Camp”, a la fotballskolen, er planlagt 17 og 18 August. Mer info kommer.

VI SPANDERER KAFFE smiley

Velkommen!