Instruksjon

Publisert: 20. april 2016  av Martin Grythe

Martins kurstilbud for sesongen...

Golftrener Martin Grythe

Tyrifjord Golfklubb

Nå er våren her og en ny sesong står for døren. Noen har allerede spilt sine første runder, mens andre gleder seg til å sette peggen i bakken for årets første.
Det vi alle har til felles er at vi imøtegår en ny sesong med forventning.

I denne utgaven av mitt nyhetsbrev vil jeg henlede oppmerksomheten mot mitt kurstilbud for sesongen.

Nøkkelen til Golf

Det finnes ingen snarveier i golf, men dette kurset viser deg den rette veien.
For gjester byr vi på en runde etter hver kursdag (Verdi kr 1600,-)
Gjør dette til den viktigste golfhelgen i ditt liv. Info og påmelding får du ved å klikke på den datoen som passer:

Nøkkelen til Golf 28.-29. mai
Nøkkelen til Golf 18.-19. juni

Ladies Only

Noen ganger leker like barn best.
Bli med på mine dametreninger hvor latteren sitter løst og skuldrene er lave. Jeg vet av erfaring hvor dameskoen trykker, og det er her vi gjør noe med det.

Trykk HER for info og påmelding

Martins Coaching

Vil du ha et opplegg som kvalitetssikrer treningen din?
Da er "Martins Coaching" det du skal være med på!
"Martins Coaching" er en perfekt blanding av privattimer, trening i gruppe og testing av ferdigheter.

Klikk HER for info og påmelding

Veien til Golf

Du som får dette nyhetsbrevet er aktiv golfer, men de fleste aktive golfere har venner og bekjente som burde komme igang med denne fantastiske aktiviteten. På Tyrifjord har vi et konsept vi kaller "Happy Golfing", som tar vare på deg fra du møter første dag på "Veien til Golf" kurs og til du er komfortabel med å delta i spillet på banen.
Gjør noen en tjeneste for livet...send dem invitasjon til kurs på Tyrifjord Golfklubb.

Klikk HER for kursoversikt