Medlem-gjest 25.06.16 - shotgun start kl 09.00

Publisert: 1. juni 2016  av Adm.

Nå er det på tide å melde seg på årets morsomste sosiale klubbturnering. Vi spiller Medlem-gjest, lørdag den 25. juni med shotgun start kl 09.00.

Vi håper at så mange som mulig av medlemmene tar med seg en gjest og blir med på en morsom dag med god stemning!

Medlem/Gjest 2016

Dette blir ikke bare en golfturnering med spill og konkurranse, men også et sosialt arrangement hvor vi som medlemmer skal vise frem klubbens beste sider for våre gjester.

Turneringen
     Spilleformat er et lagspill - 2 mannslag shamble, stableford med full SH.
     Dvs hver spiller av et lag slår sitt utslag, og det beste utslaget velges. Fra det beste utslaget, spiller begge på sin egen ball på sitt eget SH.
     Den beste individuelle stableford score pr hull er tellende for lagscoren.

Startkontigent
     Startkontingent er kr 500/lag og inkluderer grillmat etter runden. Gjester betaler i tillegg greenfee på kr 500,-.

Premiering
     Etter runde er avsluttet møtes vi alle sammen på terrassen, spiser, og premierer 20% av startfeltet.

Grilling
     Etter runden på lørdag, arrangeres det grilling deilig grillmat fra 19. Hull restaurant. Dersom noen har spesielle behov når det gjelder mat, så gi beskjed ved påmelding, og vi ordner noe annet som passer deg.

Overnatting
Har dere behov for overnatting så minner vi om vårt utmerkede samarbeid med Sundvollen Hotell - tlf 32162100.

Golfbox eller i pro shopen. Maks antall deltakere er 80.

Påmeldingsfrist
     Mandag, 20. juni, kl.23:59. Først til mølle - startfeltet er bare 40 lag!

Velkommen til en hyggelig dag på banen.

Happy Golfing
TYGK