Gratis Intro til Golf

Publisert: 31. juli 2016  av Adm.

Har du lyst å prøve golf? Nå kan du gjøre det helt gratis!

Tyrifjord Golfklubb inviterer til en gratis introduksjon til golf.

Intro til Golf 2016

Klubben har gjort det mye lettere å prøve golf!
     Har du lyst å prøve golf? Nå kan du gjøre det helt gratis!

Pris: gratis
Varighet: 1 time
Møtt opp i proshop/klubbhuset 10 min. før oppstartstiden.

• Prøv golf under veiledning av Martin Grythe, PGA Pro
  • Info om kurs, Veien til Golf
Alle deltagerne vil være med i trekningen av et gratis Veien til Golf kurs (verdi kr 1.500,-)*.

Mai Juni Juli August September
18.05 kl 20:00 05.06 kl 11:00 04.07 kl 19:00 08.08 kl 19:00 04.09 kl 14:00

Golf = sosialt, god mosjon, flott natur, og frisk luft!
     Golf er en fantastisk hobby – uansett alder og fysiske forutsetninger! Man får frisk luft, mosjon, sosial omgang, og ikke minst en fritidsaktivitet man kan holde på med hele livet. Golf skaper et enormt engasjement blant flere millioner mennesker over hele verden, så man skal ikke se helt bort fra at det kan være ganske morsomt også.
     Golf kombinerer det sosiale med mosjon, flott natur og frisk luft. Du kan spille golf sammen med venner, familie, kjæreste, kollegaer eller forretnings-forbindelser. Unge og gamle, nybegynnere og proffer kan spille sammen. Du velger selv hvor mye tid du vil bruke. En times trening, en to-timers ni hulls runde, eller 18 hull når du har tid og lyst.

Lett å begynne
     Det er nå lettere å begynne med golf enn noen gang. Alt du trenger er et Veien til Golf kurs uten noen "eksamener". Dette kurset er for alle som har lyst til å starte med golf, og det krever ingen forkunnskaper. Opplegget er at man trener en helg (lørdag og søndag) med instruksjon fra Tyrifjord Golfklubbs instruktør team, ledet av Martin Grythe. Etter kurset er det lagt opp til egentrening (etter behov – én eller flere uker) og to kvelder Happy Golfing. Du velger selv hvor raskt du ønsker å gå frem.

Vennligst send informasjonen videre til din familie, venner eller kolleger!
*min 10 deltagere

Happy Golfing