Velkommen til barnegolf!

Publisert: 12. august 2016  av Adm.

Første treningskveld etter sommeren er mandag 22. august kl. 17:00 – 18:00

tygk.logo.clear background
                       VELKOMMEN TIL BARNEGOLF
Første treningskveld etter sommeren

mandag 22. august kl. 17:00 – 18:00

Holeværingen IL har dannet en egen golf- barnegruppe (ILH Golf) som samarbeider med Tyrifjord golfklubb i alderen 6 tom 12.

Hole har en av landets flotteste golfanlegg og det er plass til mange flere Holeværinger på banen. ILH Golf fortsetter vårt arbeid med å gjøre golf mer tilgjengelig for alle barn i kommunen.

En trygg, morsom og sosial arena til å prøve seg på golf.

De siste års trening / lek med golf for barn har vist seg å være en suksess og det har vært stor interesse blant barna for å være med.

Første treningskveld er man 22. aug kl. 17:00 – 18:00. Alle aldre møter samtidig til et lite infomøte i klubbhuset på Tyrifjord Golfklubb før treningens oppstart samme dag. Det vil i år bli lagt vekt på inndeling etter alder og erfaring slik at vi på den måten prøver å tilrettelegge treningen etter barnets nivå.

Pris pr. semester vår/høst er kr. 500,- pr. deltaker, ( - søskenmoderasjon a`kr 200), som kan trekkes av fra deltakeravgiften.

Deltagelse forutsetter medlemskap i Holeværingen IL. Hvis du ikke er medlem sender ILH automatisk en egen faktura på kroner 200,- for medlemskapet.

Det vil i år være mulig å forhåndspåmelde seg ved å reservere seg plass, da det i år vil være begrensede plasser i forhold til antall trenere for å sikre ett godt treningsopplegg. Plassen kan også sikres ved. forhåndsbetaling. Ref. påmeldingsskjema som danner grunnlag for betaling via bankterminal i proshop på Tyrifjord Golfklubb.

Det kan bestilles mat i kaféen før trening for hele familien dersom dette er ønskelig.

VI SPANDERER KAFFE smiley

Velkommen!

ILH Golf/Tyrifjord Golfklubb

NB! Det vil bli avholdt en liten avslutning Man 19. sep  der det vil bli utdeling av diplom og overraskelser. Merk også at det forventes at vi avslutter ca kl 18.30 denne kvelden grunnet avslutning.
Nærmere info kommer.