Medlemsundersøkelse 2016

Publisert: 15. september 2016  av Adm.

Det er viktig for oss å få kjennskap til dine opplevelser og få din mening om ditt medlemskap i Tyrifjord.

Vi ønsker medlemmenes innspill til den budsjett prosess som adm og styret nå skal begynne, og vi håper derfor at du vil bruke litt tid på å besvare noen spørsmål om dine opplevelser som medlem i 2016.

VINN GREENFEE BILLETTER!
     Hvis vi ikke oppnå 30 % svarprosent, vil vi trekke fem vinnere av to greenfee billetter for bruk i 2017.

Medlemsundersøkelsen finner du her - MEDLEMSUNDERSØKELSE 2016 - og vil være tilgengelig til  fredag 30. september. Resultatene av undersøkelsen vil bli presentert i klubbens dokumentarkiv på www.tygk.no.

Det er viktig for oss å få disse tilbakemeldingene, og vi håper derfor at så mange medlemmer som mulig bruker noen minutter på å svare!

Happy Golfing
TYGK