Vi krydre opp Torsdagsgolfen med GOLF & CURRY!

Publisert: 2. juni 2017  av Adm.

GOLF & CURRY
Støt klubbens restaurant!

På hver Torsdagsgolf kjører vi tilbud i restauranten til alle som spiller i turneringen - dagens curry til kr 135. Restauranten sponse en kr 500 gavekort til den beste scoren av alle som delta i GOLF & CURRY (spill i turneringen OG spis curry - minimum 10 deltakere).

TORSDAGSGOLF
Torsdagsgolf @Tyrifjord er åpne turneringer for medlemmer og gjester og spilles på tre torsdager i hver måned fra mai - september.

PÅMELDING
Bok en starttid og registrere/betale i proshopen før start.

KLASSER
En klasse - handicap maks 36.

STARTTIDER
Bok en starttid og registrere/betale i proshopen før start.

STARTKONTIGENT
kr 120

GREENFEE
kr 400

PREMIER
20% av startfeltet
I tillegg sponse restauranten en kr 500 gavekort til den beste scoren av alle som delta i GOLF & CURRY (spill i turneringen OG spis curry).

GOLF & CURRY
Minimum 10 spillere.

RESULTAT
Scorekort leveres til proshopen. Når proshopen er stengt levere scorekort gjennom brevåpningen i døren på veggen av klubbhuset mot driving range.Resultatlister vil foreligge dagen etter avsluttet turnering i GolfBox.

2 KLUBB
Et 2-tall på scorekort er alltid bra, og en slik score bør både feires og premieres og klubben tilbyr en såkalt '2-club competition' i alle slagspill-turneringer. Startkontigent er kr20. Pengene legges i en pott som deles av alle spillere som klarer å få et 2-tall på scorekortet. Hvis ingen får et 2-tall på scorekortet vil pengene bli overført til neste turnering. Gjør du hole-in-one vinner du hele potten!

PREMIEUTDELING
Ingen - premier hentes i pro shopen.

SPILLEHASTIGHET
Maksimal rundetid er 4 timer og 20 minutter.

HUND
Det er ikke tillatt med hund på banen under turneringen.