Ny PGA Professional på Tyrifjord!

Publisert: 11. april 2018  av Adm.

Fredrik Enge blir ny headpro på Tyrifjord Golfklubb fra 15.04.18.

Fredrik Enge blir ny headpro på Tyrifjord Golfklubb.

Fredrik vil være tilgjengelig fra 15.04.18 for golfundervisning på Storøya om sommeren og Bærum Golfsenter på Rud i vintermånedene.

Han har jobbet med golf i over 30 år og har tidligere vært trener på Tyrifjord fra 1998 - 2003. Han har også vært junior- og elitetrener ved Bærum Golfklubb og Miklagard Golfklubb. Han tar over som headpro på Tyrifjord etter Martin Grythe som sluttet i høst.

Fredik er opprinnelig fra Sverige men har bodd i Norge i mange år. Her bor han på Lommedalen i Bærum med samboer og fire barn. Nå gleder han seg til å undervise golfspillere på Tyrifjord. En bane han har spilt mange ganger og som han synes er veldig tiltalende.

Bredt treningstilbud
Fredrik vil utvikle og modernisere klubbens instruksjonstilbudet og videreføre både Happy Golfing og Coaching program. Han vil være tilgjenelig for instruksjon fra 15. april.

Fredrik er en av Norges beste golftrenere og vi ønsker ham velkommen tilbake til klubben.

Booking av leksjoner
booking@tyrifjord-golfklubb.no / 32161360 for bestilling av leksjoner.