Nedtelling til sesongåpning er i gang!

Publisert: 13. april 2018  av Adm.

Viktig informasjon om Tyrifjord 2018 og I denne oversikten finner du mye informasjon.

Fra idag starter vi nedtellingen til åpningsdagen for årets sesong. Så krysser vi fingrene for en varm og god april slik at snømengdene snart blir historie.

I denne oversikten finner du mye informasjon. Scroll og les sakene som opptar deg mest. Vi håper det gir et tydelig bilde av Tyrifjord i 2018.

På Tyrifjord du skal føler deg velkommen
     Uansett ferdighetsnivå skal Tyrifjord være golfoasen hvor du senker skuldrene, har det gøy, møter både kjente og nye medlemmer, småprater, konkurrerer, trener, lærer, spiser godt, lader batteriet og nyter opplevelsen. I vår proshop møter du et vertskap som er høflige, hyggelige, imøtekommende, kunnskapsrike og løsningsorienterte. Vårt ansvar er å tilrettelegge for Happy Golfing og det tar vi alvorlig!

Klubbkveld - 24. april kl. 1800-2000
     Mens vi venter på at snøen smelter på Storøya, starter vi sesongen innendørs med Kick-off på klubbens nye samarbeidspartner, Bærum Golfsenter på Rud. Vi byr på presentasjon av den nye proen på Tyrifjord, Fredrik Enge, og det blir også presentasjon av planer for denne sesongen.
  • Fredriks instruksjonsprogram
  • Klubbreiser
  • Turneringsprogram
  • Samarbeid med Bærum Golfsenter
  • Quiz
  • Div. konkurranser
Vel møtt - du vil treffe golfvenner og kan forberede sesongstart!

KLIKK HER for mer informasjon og påmelding.

Dugnad - 28. og 29. april kl.1000-1400

Golf sesongen nærmer seg...
     Som vanlig er det mye arbeid som skal utføres i klubbhuset, rundt klubbhuset, på treningsfeltet og på banen. De som er med på dugnaden vil få en 15 min sving sjekk før sesongen med vår nye PGA Pro Fredrik Enge og og eksklusiv tilgang til åpningssalget i proshopen.

KLIKK HER for mer informasjon og påmelding.

Ny headpro på Tyrifjord
     Fredrik Enge blir ny headpro på Tyrifjord Golfklubb. Fredrik er en av Norges beste golftrenere og vi ønsker ham velkommen tilbake til klubben. Han vil være tilgjengelig for golfundervisning på Storøya om sommeren og Bærum Golfsenter på Rud i vintermånedene.

Fredrik vil utvikle og modernisere klubbens instruksjonstilbudet og videreføre både Happy Golfing og Coaching program. Kursplan kommer snart men han vil være tilgjenelig for instruksjon fra 15. april.

KLIKK HER or mer informasjon om Fredrik og bestilling av leksjoner.

Golfbanen
     Det ligger fortsatt ca 20-40cm snø mange steder på banen men alle greener og teesteder er nå fri for snø og is og greenene ligger under vekstduker.

Midtuke dugnad - vekstduk på greenene
     Er du tilgjengelig i midtuka og kan hjelpe greenkeeper staben med vekstdukene på greenene? Vi vil ha av og på vekstdukene de neste ukenene. Ettersom dette er en tidkrevende jobb, er vi på jakt etter medlemmer som kan hjelpe til med prosessen. Hvis du er tilgjengelig på dagtid kan du kontakte administrasjonen -
post@tyrifjord-golfklubb.no.

Driving range
     Når snøen smelter åpner driving rangen med selvplukk frem til vi får vanningsanlegget igang. Det blir en bøtte med vann tilgjengelig til å vaske rangeballene hvis nødvendig.

Økt medlemsfordeler i 2018
      Det skal lønne seg å være fritt spill medlem  på Tyrifjord Golfklubb.  I løpet av vinteren har vi jobbet for å kunne tilby våre medlemmer enda mer valuta for pengene og som en del av å bygge merverdi for våre
BASIS og FAMILIE medlemmer kan vi nå opplyse om flere medlemsfordeler og enda mer verdi med PLUSS medlemskap .

PLUSS medlemskap 2018

I løpet av vinteren har vi jobbet for å kunne tilby våre medlemmer enda mer valuta for pengene. Resultatet er at vi kan tilby et begrenset antall PLUSS medlemskap i 2018 - både for enkeltmedlemmer og par.

For en tilleggsavgift kan vi nå tilby våre aktive medlemmer enda mer verdi med
BASIS PLUSS eller FAMILIE PLUSS medlemskap med opptil 30 fordeler.

PLUSS medlemmer får 10 gjester inkludert i prisen…OG…ytterligere gjester til sterkt reduserte priser…OG…en runde på Oustøen CC...OG...en runde på Miklagard Gk...OG...et Ubegrenset Rangekort…OG…utvidet booking av starttider…OG…medlemskap i Top Nordic Golf...OG...spesialpris på golfbil*…OG…PLUSS, PLUSS, PLUSS, PLUSS

Klikk her for å se alle PLUSS medlemsfordeler

Interessert?

Ta kontakt

post@tyrifjord-golfklubb.no
for bestilling eller mer informasjon.

PLUSS - TOP NORDIC GOLF
- spill gratis i norden!

Tyrifjord er stolt av å være med i Top Nordic Golf, et unikt samarbeid mellom ledende nordiske golfklubber. Som medlemsklubb i Top Nordic Golf får PLUSS medlemmer mulighet til å spille GRATIS på de 15 andre baner i samarbeidet.

Norge: Stavanger - Bjaavann
Sverige: Bokskogens - Kalmar - Vasatorps - Forsgården - Österåker
Danmark: Silkeborg Ry - Esbjerg - Odense - Kokkedal - Skjoldenäsholm - Ledreborg Palace
Finland: Kullo Golf
Estland: Estonian Golf & Country Club

PLUSS VENNEKLUBBER
- spill gratis i Norge!

Tyrifjord samarbeider med 8 av det ypperste baner i både Norge som gir mulighet for DEG til å spille GRATIS i sesongen.

Har du ikke behov for alle fordelene i PLUSS medlemskap kan vi tilby BASIS og FAMILIE medlemmer First Class Golf og MultiPlay klubbsamarbeid...

FIRST CLASS GOLF

Har du minimum et BASIS eller FAMILIE medlemskap på Tyrifjord (medl.nr. 13-1 til 13-1200) kan du benytte vårt FIRST CLASS GOLF (FCG) samarbeid med 5 av det ypperste baner norsk golf har å by på til meget gunstig greenfee priser.

MULTIPLAY
     Som en del av å bygge merverdi for våre medlemmer kan vi nå opplyse om at vi har inngått samarbeid med Bærum Gk, Haga Gk, Miklagard Gk og Grini Gk.
Med en MultiPlay avtale kan BASIS eller FAMILIE medlemmer (medl.nr. 13-1 til 13-1200) spille ubegrenset golf i sesongen til en meget hyggelig pris.

Vi ses snart på banen!