Medlemskveld med regler, mat, trening og turneringsinfo

Publisert: 9. april 2024  av Anna Crawford

Sesongen er snart her og vi starter med en medlemskveld den 24 april klokken 18.00 - 20.00. Endelig er det tiden for å se alle gode golfvenner igjen, og dette er årets første sosiale treffpunkt (hvis du ikke teller Dugnadshelgen da!).

Vi vil introdusere våre to nye PRO-er, Paul Nilbrink og Aqeel Shafqat. De vil presentere årets treningsprogrammer. Enten du er helt fersk eller en erfaren golfer, vil du garantert få noen gode tips av dem!

Aqeel har også lovet å ta en liten "Rules Session" med oss. Så hvis du noen gang har vært litt usikker på reglene (hvem har vel ikke det?), er dette din sjanse til å få ting klarlagt en gang for alle!

Vi er veldig stolte av å kunne introdusere Avika, vår nye restaurant. De blir med oss denne kvelden, så du får en smakebit på hva de har å by på. Tro meg, det blir lekkert!

Og til slutt, en liten heads-up: Proshopen har vår salg under arrangementet. Så hvis du trenger nytt utstyr eller kanskje bare vil skjemme bort deg selv med noe fint, så er dette stedet å være!

Vi håper virkelig at dere kan komme og være med på denne morsomme kvelden sammen med oss. Det blir en fin anledning til å treffe andre medlemmer, lære noe nytt og kanskje til og med få med seg et kupp eller to!

Book plass her senest den 22. april, slik at vi kan sørge for at vi har nok snacks og drikke til alle. Vi har kun plass til 50 så førstekvinne- og mann til mølla.....

Gleder oss til å se deg!

Ses snart!
 Alle oss på Storøya